Robin Oud 25 jaar in dienst Robin Oud 25 jaar in dienst Robin begon 25 jaar geleden op de verkoop binnendienst. Tijd om hem beter te leren kennen.
Kun je iets over jezelf vertellen?
Ik ben geboren en getogen in Tiel, later via Arnhem in Angeren terechtgekomen, waar ik nu woon met mijn vriendin en onze drie jonge kinderen. Een druk huishouden in een rustig dorp van zo’n 3000 inwoners , een mooie combinatie.
Hoe begon je carrière?
Tijdens mijn MTS tijd in Tiel had ik nog geen idee waar ik uiteindelijk zou belanden. Acht jaar school vond ik wel genoeg, dus ik ging aan het werk. Na wat omzwervingen werd Bedu Pompen mijn eerste werkgever. Ik begon als Verkoop Binnendienst: balieverkoop, telefonische verkoop, offertes maken en klanten adviseren. Mijn eerste werkdag weet ik niet meer precies, maar de sollicitatie dag was zeer warm en ik kwam met trein en bus, dat weet ik nog goed.
En toen bleef je… 25 jaar?
Ja, de tijd is voorbijgevlogen. Ik heb altijd dezelfde functie gehad, maar mijn klantenkring en verantwoordelijkheden zijn flink gegroeid. Wat voor mij het verschil maakt? De sfeer, de collega’s en het gevoel dat je samen iets opbouwt. Het bedrijf is door de jaren heen sterk geprofessionaliseerd. Nieuwe producenten kwamen erbij, andere verdwenen, en de techniek werd complexer. Dat maakt het werk juist uitdagender. En sinds we onderdeel zijn van de Rubix groep zijn er weer nieuwe kansen ontstaan.
Heb je ooit gedacht aan iets anders?
Natuurlijk denk je wel eens na over een andere functie of werkgever, maar het gras lijkt vaak groener aan de overkant dan het is. Ik hou van vastigheid en Bedu voelde altijd goed. Dat maakt dat ik nooit de behoefte had om te switchen.
Wat zou je doen met een jaar betaald verlof?
Ik zal me dan veel gaan bezighouden met mijn gezin, mijn rol als vader, en ik kan mijn partner in die zin veel meer ondersteunen. De extra dagen dat de kinderen vrij zijn van school en de schoolvakanties kan ik helemaal meemaken – dat is super.
En de wekker kan ook uit, ook wel eens prettig.
We willen Robin bedanken en hopen dat hij nog lang onderdeel blijft van Bedu Pompen.

Robin Oud 25 jaar in dienst
Geplaatst op 25 juni 2026
Robin begon 25 jaar geleden op de verkoop binnendienst. Tijd om hem beter te leren kennen.
Kun je iets over jezelf vertellen?
Ik ben geboren en getogen in Tiel, later via Arnhem in Angeren terechtgekomen, waar ik nu woon met mijn vriendin en onze drie jonge kinderen. Een druk huishouden in een rustig dorp van zo’n 3000 inwoners , een mooie combinatie.
Hoe begon je carrière?
Tijdens mijn MTS tijd in Tiel had ik nog geen idee waar ik uiteindelijk zou belanden. Acht jaar school vond ik wel genoeg, dus ik ging aan het werk. Na wat omzwervingen werd Bedu Pompen mijn eerste werkgever. Ik begon als Verkoop Binnendienst: balieverkoop, telefonische verkoop, offertes maken en klanten adviseren. Mijn eerste werkdag weet ik niet meer precies, maar de sollicitatie dag was zeer warm en ik kwam met trein en bus, dat weet ik nog goed.
En toen bleef je… 25 jaar?
Ja, de tijd is voorbijgevlogen. Ik heb altijd dezelfde functie gehad, maar mijn klantenkring en verantwoordelijkheden zijn flink gegroeid. Wat voor mij het verschil maakt? De sfeer, de collega’s en het gevoel dat je samen iets opbouwt. Het bedrijf is door de jaren heen sterk geprofessionaliseerd. Nieuwe producenten kwamen erbij, andere verdwenen, en de techniek werd complexer. Dat maakt het werk juist uitdagender. En sinds we onderdeel zijn van de Rubix groep zijn er weer nieuwe kansen ontstaan.
Heb je ooit gedacht aan iets anders?
Natuurlijk denk je wel eens na over een andere functie of werkgever, maar het gras lijkt vaak groener aan de overkant dan het is. Ik hou van vastigheid en Bedu voelde altijd goed. Dat maakt dat ik nooit de behoefte had om te switchen.
Wat zou je doen met een jaar betaald verlof?
Ik zal me dan veel gaan bezighouden met mijn gezin, mijn rol als vader, en ik kan mijn partner in die zin veel meer ondersteunen. De extra dagen dat de kinderen vrij zijn van school en de schoolvakanties kan ik helemaal meemaken – dat is super.
En de wekker kan ook uit, ook wel eens prettig.
We willen Robin bedanken en hopen dat hij nog lang onderdeel blijft van Bedu Pompen.

Ga terug